FAQ

1. Czy mogę zamówić towary, które w tej chwili nie sa dostępne? 
Tak. Na stronie podajemy planowana datę dostawy do naszego magazynu. Do daty dostawy nalezy doliczyć czas dostawy do Państwa.

2. Czy na stronie www.naj-sklep.pl są aktualne informacje dotyczące dostępności produktów? 

Tak, stany magazynowe są uzupełniane na bieżąco.

3. Co oznacza termin "U dostawcy"?

Oznacza to, że towar jest na zamówienie, nie jest dostępny "od ręki". Najczęsciej w ciągu kilku dni od złożenia przez Państwa zamówienia towar jest juz w naszym magazynie.


4. Termin dostawy.
Planowany trermin doręczenia zamówienia podajemy na stronie produktu. 


5. W moim zamówieniu są produkty dostępne oraz takie, których chwilowo brak w magazynie. Kiedy zostanie zrealizowane moje zamówienie ?
Zamówienie będzie zrealizowane po przyjęciu na stan magazynowy wszystkich produktów z zamówienia. Jest też mozliwość wysłania tylko produktów, które w tej chwili są dostępne. Pozostałe, w tej chwili niedostępne produkty, w takiej sytuacji nalezy zamówić w kolejnym zamówieniu.  

6. Czy mogę kupić bez rejestracji?
Tak, zakup bez rejestracji jest możliwy.

7. Chcę dokonać zakupu na firmę.
Proszę w koszyku wybrać opcję "Przedsiębiorca" w prowadzić dane firmy. Bez podania NIPu nie będzie mozliwości zmienić FA  z uproszczonej na Vat.

8. Jak mogę sprawdzić cenę wysyłki?
Cena transportu zależy od wagi przesyłki. Cena przesyłki jest podawana na stronie produktu. Po dodaniu do koszyka większej ilości produktów pojawi się cena wysłania kompletnego zamówienia.

9. Jak mogę opłacić zamówienie?
Mamy kilka opcji płatności do wyboru. Dostępne są: pobranie (za dodatkową opłatą podaną w koszyku), karta bankowa, szybki przelew, blik, przelew tradycyjny.  

10. Wybrałem płatność przelewem tradycyjnym. Kiedy zamówienie zostanie do mnie wysłane?
Jeśli produkty są w magazynie, zostaną wysłane po zaksięgowaniu kwoty na naszym koncie. Jeśli towary nie są dostępne w magazynie, wysyłane są po zaksięgowaniu kwoty na koncie i po przyjęciu produktów na stan magazynowy.

11. Odbiór osobisty
Nie ma możliwości odbioru osobistego.

12. Jak uzyskać informacje o moim zamówieniu?
Twoje zamówienie można śledzić online. W otrzymanym potwierdzeniu zamówienia znajduje się LINK do śledzenia. W razie potrzeby możesz skontaktować się z nami przez e-mail lub czat.

13. Zmiana danych na fakturze.
Wszystkie zmiany muszą być przesłane emailem do nas. Jesli przy składaniu zamówienia nie został podany NIP nie ma możliwości zmiany fa uproszczonej na FA VAT. 

14. Czy mogę zmienić zamówienie?
Jest to możliwe, ale tylko przy płatności "za pobraniem". Kiedy zamówienie jest już opłacone nie możemy go już zmienić.  

15. Czy mogę wymienić towary, które zakupiłem, na coś innego?
Dopuszczamy taką możliwość. Prosimy o kontakt email z naszym działem reklamacji: reklamacje@naj-sklep.pl


16. Jak reklamować towar?
Zachęcamy do skorzystania z formularza reklamacji lub proszę przesłać zgłoszenie reklamacji emailen na adres: reklamacje@naj-sklep.pl. Proszę do zgłoszenia dołączyć opis wadliwego produktu, jego zdjęcia i numer zamówienia lub FA.

17. Czy mogę anulować zamówienie?
Oczywiście, jest mozliwość anulowania zamówienia. W tym celu prosimy o poinformowanie nas o tym emailem lub skorzystanie z takiej możliwości poprzez wejście w status przesyłki (w potwierdzeniu zamówienia proszę wejść w LINK do śledzenia statusu przesyłki). 


18. Nie otrzymałem FA, jak mam ją uzyskać?
Fa jest wysyłana do Państwa w załączniku emaila, w którym informujemy o spakowaniu przesyłki. Jeśli takiego emaila Państwo nie otrzymali lub został usunięty można skorzystać z LINKa do śledzenia staturu przesyłki i ściągnąć FA na swój dysk. W innej sytuacji prosimy o kontak email z naszym działem sprzedaży.

© 2012 - 2024 Naj-sklep.pl