Kontakt - test
Interaktywny formularz kontaktowy
Kliknij obszar, który dotyczy twojego pytania. Zobaczysz wtedy możliwe rozwiązania. Jeśli nie znajdziesz wymaganych informacji w interaktywnym formularzu, skontaktuj się z nami:
- Zamówienie (data dostawy, płatność, faktura, zmiana, anulowanie)
- Dostawa towaru przez przewoźnika
-
Gdy wyślemy zamówienie do przewoźnika, otrzymasz od nas informację w wiadomości e-mail. W e-mailu otrzymasz także kod przesyłki, który umożliwo Ci sprawdzenie jej statusu na stronie przewoźnika.
Jeśli produkty były w magazynie w momencie składania zamówienia, Twoje zamówienie zostanie wysłane w kolejnym dniu roboczym.
Jeśli masz w zamówieniu towary o statusie: „w magazynie“ i/lub towary „na zamówienie“, Twoje zamówienie zostanie wysłane dopiero po uzupełnieniu wszystkich towarów, tj. kompletnego zamówienia.
Możesz monitorować status swojego zamówienia tutaj: logistix.cz
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Skontaktuj się z nami przez e-mail!
Dział obsługi klienta pracuje w dni robocze od 8:00 do 16:00.
-
- Płatność
-
Za każdym razem, gdy otrzymamy od Ciebie płatność, prześlemy Ci wiadomość e-mail z potwierdzeniem.
Płatność kartą - pieniądze są natychmiast przekazywane na nasze konto. Jeśli towary były w magazynie w momencie składania zamówienia, są natychmiast przekazywane do pakowania i późniejszej wysyłki.
Przelew bankowy - przelanie środków na nasze konto może potrwać do 3 dni roboczych. Twoje zamówienie zostanie przekazane do pakowania i późniejszej wysyłki, gdy tylko wpłata zostanie zaksięgowana na naszym rachunku bankowym.
Płatność przy odbiorze (za pobraniem) - zapłacisz za towar dopiero przy dostarczeniu / odebraniu u doręczającego kuriera. W takim przypadku nie otrzymasz od nas wiadomości e-mail.
Płatność PayU - pieniądze są natychmiast przekazywane na nasze konto. Jeśli towary były w magazynie w momencie składania zamówienia, są natychmiast przekazywane do pakowania i późniejszej wysyłki.
Płatność szybkim przelewem - pieniądze są natychmiast przekazywane na nasze konto. Jeśli towary były w magazynie w momencie składania zamówienia, są natychmiast przekazywane do pakowania i późniejszej wysyłki.
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Skontaktuj się z nami przez e-mail!
Dział obsługi klienta pracuje w dni robocze od 8:00 do 16:00.
-
- Faktura
-
Faktura za zamówienie zostanie wysłana do Ciebie w formie elektronicznej w formacie .pdf jako załącznik do e-maila, który otrzymasz w momencie przekazania przez nas przesyłki do przewoźnika. Jeśli wybrałeś opcję „Wyślij fakturę w formie drukowanej”, faktura zostanie również wydrukowana i dołączona do przesyłki.
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Skontaktuj się z nami przez e-mail!
Dział obsługi klienta pracuje w dni robocze od 8:00 do 16:00.
-
- Zmień informacje rozliczeniowe ( dane nabywcy itp.)
-
Niestety nie wprowadzamy następujących zmian:
- Zmiana informacji rozliczeniowych z osoby prawnej (firmy) na osobę fizyczną.
- Zmiana daty faktury.
- Zmiana lub inna modyfikacja nazwy towarów lub usług.
Jeśli potrzebujesz zmiany innej niż powyższa, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta przez e-mail info@naj-sklep.pl. Te informacje nie mogą być zaakceptowane telefonicznie zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Skontaktuj się z nami przez e-mail!
Dział obsługi klienta pracuje w dni robocze od 8:00 do 16:00.
-
- Anuluj zamówienie / przedmiot
-
Możesz anulować całe zamówienie lub pozycję z zamówienia, śledząc przesyłkę logistix.cz. Jeśli w śledzeniu nie ma opcji anulowania, oznacza to, że została już zapakowana lub przekazana przewoźnikowi. W takim przypadku nie odbieraj przesyłki od przewoźnika, zostanie ona zwrócony do nas.
Jeśli zapłaciłeś za zamówienie „z góry“, wyślij nam numer zamówienia i numer konta, na które mamy wysłać pieniądze z powrotem na adres info@naj-sklep.pl.
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Skontaktuj się z nami przez e-mail!
Dział obsługi klienta pracuje w dni robocze od 8:00 do 16:00.
-
- Dodaj lub zmień towary, połącz zamówienia, zmień sposób dostawy
-
Jeśli chcesz dodać lub zmienić towar w zamówieniu, połączyć kilka zamówień w jedno lub zmienić sposób dostawy, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem info@naj-sklep.pl. Te informacje nie mogą być zmienione telefonicznie zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Zmian w zamówieniach można dokonać tylko do momentu, kiedy przesyłka jest przygotowywana. Dziękujemy za zrozumienie!
Możesz monitorować status swojego zamówienia tutaj: logistix.cz
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Skontaktuj się z nami przez e-mail!
Dział obsługi klienta pracuje w dni robocze od 8:00 do 16:00.
-
- Dostawa towaru przez przewoźnika
- Zapytaj o produkty
- Dostępność
-
Na naszej stronie internetowej zawsze prezentujemy najbardziej aktualne informacje o stanach magazynowych.
W przypadku towarów z dostępnością „na zamowienie“ prosimy o wypełnienie odpowiedniego formularza na stronie danego produktu. Skontaktujemy się z Tobą jak najszybciej.
Możesz zamówić dowolny produkt z naszego sklepu internetowego. Jeśli produkt nie jest dostępny w magazynie w momencie składania zamówienia, skontaktujemy się z Tobą jak najszybciej z potwierdzeniem terminu dostawy.
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Skontaktuj się z nami przez e-mail!
Dział obsługi klienta pracuje w dni robocze od 8:00 do 16:00.
-
- Cena transportu
-
Koszty wysyłki są zawsze wymieniony na stronie produktu. Jeśli zamówisz kilka produktów jednocześnie, nie musisz się martwić, opłata zostanie naliczona tylko raz.
Kompletny cennik dostaw można znaleźć tutaj: Cennik transportu.
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Skontaktuj się z nami przez e-mail!
Dział obsługi klienta pracuje w dni robocze od 8:00 do 16:00.
-
- Pytania techniczne
-
Jeśli masz pytania techniczne dotyczące produktów, skontaktuj się z jednym z naszych doradców technicznych.
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Skontaktuj się z nami przez e-mail!
Dział obsługi klienta pracuje w dni robocze od 8:00 do 16:00.
-
- Dostępność
- Reklamacje
- Wada produktu w okresie gwarancji
-
Najszybszym rozwiązaniem jest wysłanie produktu do autoryzowanego centrum serwisowego. Do zgłoszenie potrzebujesz dowodu zakupu lub/i karty gwarancyjnej. Jeśli do produktu nie została załączona karta gwarancyjna, skontaktuj się z nami. Lista autoryzowanych centrów serwisowych znajduje się tutaj: Lista autoryzowanych centrów serwisowych
Jeśli ta procedura Ci nie odpowiada możesz złozyć reklamacje za pośrednictwem naszego sklepu. W takim przypadku wypełnij formularz reklamacyjny oraz dołącz zdjęcia produktu z widoczną wadą.
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Nie wahaj się skontaktować z nami przez e-mail!
Dział obsługi klienta pracuje w dni robocze od 8:00 do 16:00.
-
- Wymiana towarów
-
Czy otrzymałeś towar inny niż zamówiony? Bardzo nam przykro z tego powodu. Nawet nasi pracownicy magazynu czasem popełniają błędy. Proszę wypełnić poniższy formularz oraz dołączyć zdjęcia przesyłki. Poinformujemy Cię jak najszybciej o dalszych krokach.
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Nie wahaj się skontaktować z nami przez e-mail!
Dział obsługi klienta pracuje w dni robocze od 8:00 do 16:00.
-
- Uszkodzony towar przy dostawie
-
Bardzo nam przykro z powodu uszkodzonej przesyłki. Dokładamy wszelkich starań, aby przesyłki były bezpieczne podczas transportu. Jeśli przesyłka jest uszkodzona zażądaj od kuriera spisania protokołu szkody, możesz wezwać kuriera z odpowiednim drukiem do siedmiu dni od dostarczenia przesyłki.
Jeśli towar jest uszkodzony, nawet jeśli opakowanie było nienaruszone, należy to jak najszybciej zgłosić firmie spedycyjnej, masz na to siedem dni:
DHL
GLS
InPost
Gebruder Weiss
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Nie wahaj się skontaktować z nami przez e-mail!
Dział obsługi klienta pracuje w dni robocze od 8:00 do 16:00.
-
- Przesyłka zawiera niekompletne zamówienie
-
Nie dostałeś wszystkich zamówionych towarów? Bardzo nam przykro z tego powodu. Nasi pracownicy magazynu czasem popełniają błędy. Proszę wypełnić poniższy formularz. Poinformujemy Cię jak najszybciej o dalszych krokach.
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Nie wahaj się skontaktować z nami przez e-mail!
Dział obsługi klienta pracuje w dni robocze od 8:00 do 16:00.
-
- Zwrot towaru - odstąpienie od umowy
-
Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupionego produktu, możesz go oczywiście zwrócić w ciągu 14 dni. Prawo do odstąpienia od umowy przysługuje tylko konsumentowm, co oznacza, że nie mają tego prawa firmy oraz jednostki budżetowe. Wypełnij poniższy formularz przed zwrotem, skontaktujemy się z Toba jak najszybciej.
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Nie wahaj się skontaktować z nami przez e-mail!
Dział obsługi klienta pracuje w dni robocze od 8:00 do 16:00.
-
- Wada produktu w okresie gwarancji